onsdag 18 september 2013

Lycklig

Sedan jag fick reda på att tenten är godkänd har jag vart så himla glad! Kan mittiallt drabbas av värsta mysrysningarna över att jag äntligen är färdig och intensivvårdssjukskötare!! Jeeei, finally! Som jag har kämpat för att få min examen! Samtidigt som jag känner mig som en häst som står och stampar och inte slipper iväg (jättesvårt att sätta rätt ord på känslan, men denna beskrivning passar nog bäst). Nu har jag så många mål och drömmar jag vill uppfylla och jag försöker som bäst reda i vad som blir härnäst. Finns så mycket jag vill göra och lära mig, att det är svårt att välja! Men en ansökan är skriven och skickad. Jag känner mig lycklig som har möjlighet att välja och jag stressar inte utan försöker fundera, nu står jag vid milstolpen i korsningen och funderar vilken väg det blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar