lördag 28 september 2013

Veckans ledsnaste

Har helt massor att berätta, men tar nu till först och berättar det ledsamma. Har ju vart i Uppsala i veckan och på onsdags morgonen när jag skulle gå upp och äta frukost tog jag telefonen med för att kunna boka torsdagens resa hem på samma gång. Ååh, men var såklart jätte kissnödig så telefonen i fickan och resten kan ju alla lista ut själva! Chocken när jag ser min älskade iPhoni ramla i :( Sen när den burrar till två gånger och dör.. Trodde jag skulle smälla av. För mig är det så att iPhoni blivit en "vän", jag skaffade den i första hand för att kunna ha kontakt med omvärlden när jag jobbade tolv timmars dagar. Sen har den vart min sysselsättning under otaliga resor till Åbo, Linköping och nu var ju tanken att jag skulle ha sällskap i Uppsala. Usch onsdagen var verkligen hemsk, gick som i en dimma. Jag gick vilse på vägen till skolan och då började jag gråta mitt i skogen.. Kände mig så ensam och vilsen då, utan karta :( Rusade sen in till närmsta butik och köpte ris och hade iPhoni i rispåse. Vad jag hoppades att de skulle rädda den men icke.. Prövade igår att få igång den men utan resultat.. Sörjer alla bilder jag förlorat, så får ju nu ångra att jag inte oftare kopplat ihop iPhone och dator :/ 

Som en tröst och Eftersom att jag inte kan vara utan iPhoni är jag nu lycklig ägare till en vit femma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar