lördag 6 september 2014

Bästaste Willy <3

Alltså kan verkligen inte förstå att Willy blivit sex månader, och att han varit hos mig i tre månader redan! Vart tar tiden vägen liksom? 
Jag har länge tänkt att han borde få ett inlägg för att han är finast!// CrazyCatLady ;) Jag minns att jag var orolig innan jag hämtade honom att han inte skulle gilla mig sen :) Tihi, men jag tror nog han tycker om mig :)) 


Innan jag hämtade Willy fick jag höra en hel del domedagskommentarer, om att det är supermycket jobb, man blir så bunden, hår överallt osv. Och jaa-a, det är typ allt sant! Man blir bunden, en kisse är ett litet liv och allt som lever behöver omvårdnad och kärlek, det är rätt mycket saker som ska fixas med matskålar som ska diskas, lådan ska tömmas och städas, sen måste ju kissen få promenera, leka osv. plus att man ska handla allt stuff varje vecka. Det är rätt mycket hår överallt också, fast jag tror nog ändå jag fäller mer! :D

MEN man får så himla mycket tillbaka, skrattar typ varje dag och blir så glad när jag ser Willy :) Btw, jag tänker typ knappt på att jag diskar en matskål eller tömmer lådan nå mer det är så rutin och så värt det! Willy är finast i världen! Han har en så härlig personlighet, lekfull, nyfiken, han vill vara med där det händer och tycker om att mysa, leka tittut och prata :) Så finaste sällskapet! 

Nu ikväll när jag kröp ner i sängen så kände jag nått hårt under tån :) Haha, Willy hade gömt partymusen under lakanet. Tihi, jag sa ju att han var bäst! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar