måndag 1 september 2014

Tillbaka till vardagen

Så var min tjänstledighet över och imorgon börjar jag jobba igen. Det är verkligen mixade känslor, det har varit så ljuvligt att vara ledig och rå om sin egen tid. Då jag har haft en så skön ledighet och verkligen känt att jag kunnat äga tiden så känns det nog helt okej att börja jobba igen, fast jag inte vill jobba igen, haha ni fattar mixen av tankar och känslor inför att jobba alltså.. När nästa längre ledighet blir vet jag ju inte, det kan vara allt mellan 9-12 månader dit.. Så de kan man ju inte ens ha som ett mål att drömma om. 

Men jag känner att jag under de fjorton dagar jag varit ledig hunnit vila, träna, äta och umgås :) Det som känns viktigt liksom! 

Mina ögon far nu helt i kors så ska passa på att sova nu så jag är pigg inför kvällsjobb imorn :) 

Bäst av allt e ju att jag hunnit tillbringa mycket tid med kisse<3 nu när jag vart ledig :) En selfie från förra helgen. Willy är måttligt förtjust :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar