måndag 8 september 2014

Veckans ledighet

Min lediga dag var idag (eg. igår nu då) vilket betyder att den redan har varit.. Så himla tur att den varit så bra eftersom den va så kort! I lördagskväll efter jobbet kröp jag upp i soffhörnet med en fet godispåse och ett avsnitt av Baywatch som sällskap :) Vakade ju i veckan och har efter det lämnat dygnet lite fel med flit eftersom jag efter det bara jobbat och jobbar kvällar fram tills nästa vaknatt. Så jag somnar sent om kvällarna! 

Jammiespants på och godis i handen! Bästa lördagsmyset <3

Så idag när jag vaknade var det så skönt att bara vara ledig :) Åt frukost, diskade och packade träningsväskan --> gymmet väntade <3<3 Skönt att träna efter några dagars vila. Efter gymmet for jag ut till landet för familjemys och middag på Stallhagen.

Alltså Stallhagen, dom förtjänar ett eget stycke alltså :) God mat, bra service och mysig miljö!! Det är läth ett av mina favoritställen på Åland alltså <3 Det var så gott :) (som vanligt) 

Kalvfärsbiff med ölsky
 
Och efterrätt såklart! Äppelkaka <3

NAM! Mätt och glad :)

Söndagskvällen har spenderats framför Gladiatorerna, missade avsnittet i fredags eftersom jag jobbade.. Så vad jag älskar min digibox med inspelningsfunktion!! En riktig livskvalitetshöjjare :) 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar