torsdag 11 september 2014

Sleepy

Alltså vak.. Jag gillar att jobba natt, det har jag alltid gjort! Jag är en kvälls/nattmänniska så mig gör det inget att jag är vaken på natten. Men min kropp, den gillar det tydligen inte :P Seg, pruttig och värsta kolissuget.. Omg, vad jag har kämpat idag för att inte äta alla kolisar jag kommit över.. Karaktärsträningdeluxe! Men de blir svårt att få ätandet på grej när man sover så att man missar mål och på natten blir ätandet sparsamt och mest proteiner. Som tur mår jag ändå bra fast jag vakat, inte blivit nå vakis sas. Det tror jag beror på cyklandet till och från jobb, frisk luft for the win! 
Sov bara sex timmar sen idag så e nu redan duktigt trött! Städade upp lägenheten efter "frukost" och gick sen ut på en prommis i solen för att få tag i lite dagsljus :) Härligt! När jag kom hem gick jag in och hämtade Willy så att även han sku få njuta i solen lite <3 Tog några fina bilder på Willy - the Explorer men min dumma telefon är typ full så inga bilder sparas :( 

Men, haha, lyckades föreviga mitt <3 vid middagen. Lolz :D Bister bordskavaljer! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar