torsdag 12 november 2009

Sega godisar

Har vart tre veckor i Uppsala nu och tiden går verkligen jättefort! Jag har jättebra praktikplats och jättebra boende. Så det känns riktigt bra! :D Har lärt mig massor på praktiken redan! Tur att jag har fyra veckor kvar så jag hinner lära mig ännu mer :P

Skypade och webcammade lite m Jussi idag. Jussi var snygg och jag såg ut som en ogräddad plätt i ansiktet. Men det var iaf kul att prata lite ;)

Är jätteseg idag, kommer nog inte uträtta några stordåd direkt. Funderar på att sova lite :P Min träning går heelt åt skogen, jag bara prommar till och från praktiken typ fyra km sammanlagt :( Inget!

I onsdags var jag och Andrea på bio och såg Bröllopsfotografen. Jättebra film, jag kan verkligen rekommendendera den! Jag både skrattade och grät!

På tal om att skratta så bor d en liten knäppkisse här i lägenheten <3

1 kommentar:

  1. Åååå en knäppiskisse! ♥ Ljuvligt!

    Och hey, snart kommer New Moon på bio!

    Puss ♥

    SvaraRadera