tisdag 17 november 2009

Tvätt, chill och Baywatch

Är hemma på Åland en sväng igen och tvättar lite kläder, haha :D Jag släpar min smutstvätt fram och tillbaka (som rena kläder) över Ålands hav. Men jag orkar inte tvätta när jag är i Uppsala så då blir d så här. . Man kan inte boka tvättstugan där, daah knäppt! Har ingen lust att springa fram och tillbaka och ta reda på om tvättstugan är ledig. Borde köpa lite nya strumpor, alla mina strumpor bara går sönder jämt :( Inte riktigt säsong för att odla småpotatis nu ;D

De var så nice att Micke var i Uppsala igår så jag kunde åka hem med honom =) Sen träffade jag E-K och Jenny på Rolfen. Köpte ett jättegott godis i Taxfreen också, Dark salmiak (från Malaco) Testa!!

Ska vara hemma nån dag nu iaf =) Skönt att vila lite, men borde skriva på min reflektiva dagbok över praktiken. Pffftt :/ Kört lite Baywatch marathon också, hinner ju aldrig titta, så sen måste jag se en massa avsnitt efter varandra för att jag har så abstinens :P


Höstens sötaste bild! <3 Anna & Sigz kramas och Emmelie & Micke bygger Vårdöfärja :D

1 kommentar: