lördag 14 november 2009

Två trötta fötter

Nu har jag suttit och hängt framför datorn en stund, jag är helt färdig. . Jättetrött i fötterna och i hela kroppen. Nästa pass startar kl 13 imorgon så det är skönt att ha liite ledigt =) Hade tänkt hänga med Ola på en fest men tyvärr blir det inget party ikväll, orkar inte. (Sen e jag också grymt sugen på finalen av körslaget som kommer ikväll :D)

Var ner en sväng på stan efter att jag slutat praktiken. Måste bara gå till H&M och kolla in Jimmy Choo grejjerna. . Men vart lite besviken, såg inget jättefint liksom. . Men det var nog ganska urplockat:( Gick till Cubus och köpte ett par jeansleggins istället. Sen gick jag till H&M och köpte en leopardtischa från herravdelningen. My favorite cat! <3


Mina fina jeansleggins och gulliga kissen =) Kolla den fina lila filten också :D Jättemysig;D


Leopardtischa!!! <3 Och en turkos glittereyeliner, vill ha alla färger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar