söndag 6 juni 2010

Miniweekend @ Åland

Så härligt att vara hemma :D Det är verkligen så sommarfint här nu! Känns riktigt sad att jag måst fara tillbaka till HKI ikväll. Hoppas jag kan komma hem någon gång i sommar igen. . Igår träffade jag E-K en sväng óch bara chillade. Lördagskvällen spenderade jag med mamma och tre filmer :D "Pay it forward", "Bring it on Fight to the finish" och "Hajen 3". Jag bara älskar Bring it on-filmerna med alla moves! :D



Sommarpix från färjan






Lördagens goda middag :P Åländsk nypotatis!!

2 kommentarer:

  1. Jag är så pass borta med årstiderna att min första tanke när jag såg de första bilderna var "oj, har ni så mycket snö på åland" innan jag tog mig samman och fattade att det var vatten och att det är sommar :)

    SvaraRadera
  2. Haha, sweet! Nypotatisen måste ju ha gett en liten vink om årstiden också va? :P Men, hihi, de e faktiskt nån till som sagt att vattnet ser ut som snö =)

    SvaraRadera