söndag 27 juni 2010

Min midsommar

Hmm, heeh, finns egentligen inte så mycket att säga om min midsommarhelg :) Jag jobbade torsdag, fredag och lördag, bara morgonturer. På torsdagen var jag ner på stan och shoppade lite småsaker efter jobbet. Köpte en ny kalender för året, lite pennor, klistermärken, några dvd-filmer och fyra liter jordgubbar för midsommar :)







På midsommarafton kom mamma till HKI så jag har helgsällskap :D Tyvärr har jag haft och har jobbpass så vi hinner inte hänga så mycket :/ Idag var jag som tur ledig så då passade vi på och gå runt i lite affärer och kika. Fyndade en kjol, ett par leggins och ett halsband på rea på Lindex. Jättenice stuff, ska visa nångång. Vi lagade världens godaste mat idag också oxfile med klyftisar och rödvinssås! Rödvin passar bäst i sås tycker jag :)

Mumma


Nu blir det prommis och sen ska jag laga kinuskisås till glassen och jordgubbarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar