torsdag 10 juni 2010

Green Day, förtrollningen släpper inte!!

Aaahh! Green Day var helt fantastiskt ljuvliga!! Konserten var magisk och jag är fortfarande förtrollad! När jag hör de bästa låtarna (i mitt huvud emellanåt eller mha iPod) får jag fjärilar i magen! OMG! Det bästa med konserten var deras härliga showande i kombination med bra låtar. Tyvärr fick de ju inte så bra recensioner :( Jag tycker de var värda mer :(

Jag och mina konsertpolare Muen, Jancen och Naemen passade verkligen på att äta också mellan alla uppträdanden. Haha, vi klämde i oss pizza, vårrullar (i flera omgångar), panini, sockervadd, långgodis. Gott va det iaf! =)

Tickets




Ballongerna visade vägen :) Orange - Bar, Blå - Vatten, Gul - WC, Grön - Exit, Vit med rött kors - Röda korset




Oändligt med Bajamajor!!












Rosa kaninen!! Som tydligen e standard på Greens Days konserter




Dammiga skor






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar