söndag 20 juni 2010

Hög på endorfiner

Idag har jag köpt ett tio gångers gymkort till mitt favoritgym här i HKI! :D De i kassan kände tydligen igen mig (trots mitt typ 3 månaders uppehåll pga. mina 10 förkylningar) för de gav mig en gruppträningsbiljett direkt. Men jag avböjde kettlebellstimmen som gick då och var på crosstrainern istället. Det var så extremt ljuvligt att få svettas på crossen ett tag, hoppas inte halsontet är på plats som en smocka i fejjat imronbitti :/ Jag har gurglat med saltvatten i en vecka nu varje kväll för att desinficera min hals lite. Hoppas inte att det är dåligt för tänderna och emaljen?! :S

Ska kasta mig i sängen (eller skutta i den som jag brukar så att inte monstren under sängen ska få tag i mina ben, haha :P) nu och försöka sova. Har två kvällar kvar på det här arbetspasset ännu, men sen blir det en dag ledigt :D

2 kommentarer:

  1. Jag tror att det var min morfar som varje kväll borstade tänderna med salt - och hade inte ett enda hål! Så farligt är det nog inte ;) Har dessutom hört att det ska göra tänderna lite vitare! Hoppas du håller dig frisk :)

    SvaraRadera
  2. Åå, tack för infon :) Jag har gurglat med salt varje dag nu i ett par veckor och jag planerar fortsätta med de nu då de verkar ofarligt (enl. din info) och då det verkar funka för mj :)
    Kram <3

    SvaraRadera