onsdag 23 juni 2010

Finaste rougen evaah

I maj när E-K var här köpte jag en ny rouge från MAC på Stocka, men eftersom att rougen är så himla fin har jag ännu inte börjat använda den. Men nu till midsommar e de dags! Jag ska premiärinviga min nya rouge på jobbet :) Hihi, jag har fått mycket beröm på jobbet av de söta tanterna för min nuvarande rougekombo (rouge från Lumene Arctic Glow Blooming rose nr.2 och Loreal Glambronze Blonde Harmony nr. 101)

Haha, och dom som känner mig vet att jag inte slösar på färgen på kinderna :D


Här e iaf min nya komborouge (eller hihglight powder, whatevaah) Marine life är namnet, sweet!




2 kommentarer:

  1. Ååh vad vackert! Det är så roligt, jag köpte nämligen också nytt rouge igår! :D Jag köpte från L'Oreals mineralgrejer, 03 Soft Peach hette den. Det är fint!

    Vi vill se bild sen hur det ser ut på också! Puss och kram Pam, miss you <3

    SvaraRadera
  2. Jeee för rouge <3 Jag ska kolla nästa gång jag är i sminkbutiken hur ditt nya rouge ser ut :) Det är säkert supeeah nice! Haha, I promise, ska fixa pix med nya rougen! Kanske mitt midsommarprojekt ;) Hoppas du har en ljuvlig midsommar och att vi ses i sommar ännu!! Kom hem i augusti till din födelsedag ;D Kramar

    SvaraRadera