fredag 13 augusti 2010

2 arbetsdagar 3 dagar

Nu har jag två arbetsdagar kvar sen e det loppusluut på sommarjobbet och om tre dagar så åker jag till Åland, whiuu! Har massor med inbokat redan fast jag bara borde sitta isolerad och skriva ex.arbete, piuuh! Åå, va jag ska schteeka när jag kommer till Åland!! :D På tisdag blir det en massa flyttstuff, onsdag mera flyttstuff och på torsdag förhoppningsvis en minicykelsemester med Jussi till Sottunga, jee! Sen fredag och lördag vill jag bara hänga på beachvolleyn och slappa :D

Meen, OMG, har lite å ta tag i här först så nu jäklar ska jag börja med flyttstädningen här i lägenheten. Det ligger quinoafrön över hela lägenheten efter att quinoapaketet bestämde sig för att gå till attack och trilla över mig när jag grävde i matskåpet. Boou :(


Sitter i mina pilotisar och längtar efter att se "The Expendables" Meen, snaaart!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar