tisdag 3 augusti 2010

Min sjukt ljvuligt härliga lediga helg

Jag har haft en supernice helg tack vare ljuvliga vänner, en snygging, Arken, Singstar, kinuskisås, mmm kunde räkna upp hur mycket som helst men det här var det viktigaste. Tack så himla mycket till alla er som gjorde min helg :)

Lite pix. .

Jag (i delad lugg) och Mix


Sötixarna Mu & Pamzii


Jag och luggen


Grillis


SweetCat Pamz


Somrigaste potatissalladen


Korv med bröd


Mix, Pamzii och Muen


Björkis, Philp, Mix och Pamzii


Kinuskisås!!


Kinuskisås med glass och strössel = oslagbar kombo!

2 kommentarer:

  1. Mmmm det var så mysigt! <3 saknar dig redan! Puss Pam

    SvaraRadera
  2. Att det var!! Jag tänker typ varje dag tillbaka på hur mysigt det var när vi alla satt där runt bordet och åt, som vanligt liksom så som det var när vi alla ännu bodde på Åland. Åå att få sjunga Singstar tillsammans med er <3 Myys! Hoppas vi träffas snart igen! IMY2 <3 <3 Puss

    SvaraRadera