tisdag 31 augusti 2010

Jag bara fyndar hela tiden här i Vasa

Haha, dagens fynd är 20 päron-vanilj yoghurtar från Mini-Mani för 2,99 € :D Vilket styckepris är det liksom, typ ingenting!! Och jag som bara älskar päronyoghurt =) Dessutom kan jag ha med mig dom till jobbet, perfekt!

Igår var vi ner på stan en sväng och då trillade jag över bootsen jag gått och drömt om (typ) hela sommaren. Luv! När jag provade skorna var det en annan tjej i butiken som pekade på mina skor och sa något åt sin kompis om hur snygga de va, jag bara woow shit ingen ska få sno skorna av mej (de va sista paret i min storlek dessutom). Jag va ändå tvungen att lägga undan dem en timme för att få fundera lite, då de faktiskt kostade 69 € och inte är läder. Men kunde inte sluta tänka på dem så nu är de mina :D Lycka! Idag har jag impregnerat dem för andra gången så att de ska tåla lite dåligt väder.

Emmelie och jag var ju på bio igår och nu är jag ännu mer Sly-frälst! Dessutom e vi båda Statham besatta nu :P Superbra film va de iaf, med riktigt skön humor. Jag rekomenderar att ni går på bio å ser den :)

Imorgon börjar jobbet, iik! De ska bli väldigt spännande! Avdelningen verkar nice å så, så jag tror nog det blir riktigt bra det här :)

Nu ska jag chilla och se på film med Emmelie. Äntligen ska jag få se The Last Song. Jag har höga förväntningar nu då jag väntat så länge på den =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar