tisdag 3 augusti 2010

Jag.kan.bara.inte.sluta.prata.om.den.



Igår var en allmänt grå och trist dag tills jag entrade Zara och bästaste Snurbbin provade en pälsväst! Pulsen steg och världen snurrade. Jag provade den och var fast. Rusade mot hängarna men där hängde bara en ensam pälsväst i storlek L, Snurrbi och jag skenade mot provrummen där en pälsväst setts hänga, men tyvärr ännu en L. Sista chansen var att höra om de fanns i lager. Sekunderna segade sig fram, då plötsligt en expedit kom ut ur lagret med en pälsväst hängande över armen. MIN PÄLSVÄST!! Åå, den kommer passa med allt. Ge mig höst nu!!


Ps. jag har klippt bort lapparna nu ;)

2 kommentarer:

  1. Gyyyyd va fin! Passar jedebra på dig, jag längtar också till hösten! Vill ha någe nya fina paltor att mysa runt i! Puss Pam

    SvaraRadera
  2. Tackis <3 Alltså luv it! Jag rör vid den hela tiden, kan inte låta bli och måste prova den med allt. Kärlek! Finns så mycket höstfint nu, såg jättefina stickade tröjor på Zara också!

    SvaraRadera