måndag 23 augusti 2010

Vitaminkick och kvällsfika



Sitter vid datorn och myser med mitt kvällste :) Det är värsta höstkyligt och mörkt där ute. Stor kontrast mot tidigare idag då jag satt i bara linne på en bänk vid strandpromenaden i västra hamnen..

Imorse var jag och crosstrainade en timme på Avancia med E-K. Älska crosstraining alltså det är så otroligt härlig träning! Kul med sällskap också, man har nån att prata med så tiden går fortare. Sen blev det fika på Svarta katten och häng på strandpromenaden (Med resultatet att min näsa är ännu lite rödare, bara den blir brun sen =) ) Så otroligt kul att bara hänga en heldag!

Ikväll var jag en snäll och duktig storasyster och lagade panerade lövbiffar m. kokt potatis åt mej och brorsan ;) Var en sväng till Hby också och kikade på mitt gömda/glömda flyttkaos i mitt rum, huuh, vilken röra. Som tur hittade jag mina försvunna bankkoder så nu finns det inga hinder mellan mej och att betala räkningar..

Blev tipsad om en bra vitaminmix idag som skulle ha allt typ :) Man ska ta två olika kapslar per dag. Jag måste ju bara testa, så köpte ett paket Möllers total på Kantarellen idag för 16,95 €. Återkommer med en effektrapport om 28 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar