söndag 5 september 2010

Snyggingar

Här är mina älsklingar =) Jag är fortfarande så lycklig över att jag fick det sista paret! Tyvärr var jag så smart och skulle gå in dom på samma gång när jag gick till jobbet, vilket resulterade i ett megajätte skavsår på höger fot :/ Kanske inte så smart att gå nå sex kilometer i nya skor. Fick halta hem sen efter jobbet.. Så nu är skorna på paus. Men sen när skavsåret e gone då jäklar ska jag vandra Vasa runt i mina boots! Passade faktiskt på att impregnera dem en tredje gång idag, då jag hört att höstvädret här e lite opålitligt..

Luv!

2 kommentarer:

  1. Jättefinisar sis! Jag vill också ha grova kängor :D

    Puss <3 från Mau

    SvaraRadera
  2. Tackis <3 Jag gillar dem starkt! Men har fortfarande ett megaskavsår så de står fortfarande i hallen vid dörren och längtar ut :( Men förhoppningsvis ska jag kunna ha dem igen snart =)

    Puss

    SvaraRadera