torsdag 9 september 2010

Yes, äntligen!

Igår bestämde jag mej för att gå en runda via stan efter jobbet och kika på en typ fritids/sportjacka. Vädret här kan (enligt vad andra har berättat) vara väldigt ombytligt plus mycke regn och blåst. Jag har inte märkt så mycket av de ännu (som tur då jag bara har sommarjackor här ännu). Hade ganska höga krav på jackan, jag vill ha en ljusrosa jacka och nån sån hade jag inte sett på länge, bara såna ceriserosa typ. Men var in till Sportia och fastnade direkt för en supersöt ljusrosa jacka :) Byxorna av samma märke var inte riktigt min stil, men expediten plockade fram några andra byxmodeller så jag hittade en jag trivdes med, jeei! Å de va nog dags för en ny jacka :P Min gamla sportjacka fick jag i födelsedagspresent när jag fyllde 13!!!

Finis =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar