måndag 27 september 2010

Idag har jag jobbat morgon, alltid tuff start på veckan. Men så himla bra för då kan jag gå på mitt favvopass på gymmet --> Body Move :D Ibland känner jag mig så himla knäpp när jag skuttar runt i gruppträningssalen och mitt i allt så får jag såna lyckokickar så jag börjar hoppa och skutta som en galning. Får liksom extra energi, lite som de där nitrous som finns i de coola bilarna i "Fast and the furious". Wroooom, hahaha ;D Lite synd om alla andra dock, råkade smocka en brud i huvudet idag (för de va så trångt :P )

Naemen och Jancen släpade ju upp min söta kocykel hit till Vasa. Sneelisar. Så imorse kunde jag sussa hela 15 minsa längre!! Fatta den lyxen :D Tack tjejjer, luuv!

Nu sitter jag och diggar till mina gamla spellistor på Spotify. Har inte använt min Spott på flera månader så den ha lega nere, men passade på å återinstallera de idag, smart drag!

Cyklade (hihih, va de e skönt å skriva cykla) förbi torget idag och då kunde jag bara inte låta bli att torgshoppa lite =) Så nu har jag värsta vitaminbomberna i kylen.. TVÅ FLASKOR HAVTORNSSAFT!! Mums, ska försöka låta bli å dricka allt på en gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar