måndag 26 april 2010

23:06

Idag har jag gjort ingenting men ändå massor. Jag har mailat och fått ett handledningstillfälle för mitt examensarbete YES! Det är needed. Sen har jag bokat en vaxningstid tills imorgon. Och så var jag på en shoppingtur med Emmy och hittade den finaste vappenklänningen ever! =) Jag är jättenöjd. Lägger in en bild imorgon kanske om jag får till nån bra.. Vi fyndade lite tygskor på Andiamo också, känns helt nice då det inte riktigt är läge å springa runt i vinterskorna längre =) Jag köpte Emmys present idag (Emmy vet redan va det är för jag ville visa den först. De e bara och börja glömma nu Mu så de blir en överraskning ;)) Va till Glitter en sväng, vill ha allt där! Men jag nöjde mig med en nitarmband och en ormring =) Och jag fick ett Bonuskort så om jag samlar åtta stämplar (1 stämpel/10 €) Så får jag typ 10 € bort sen när jag köper nått. Jeei, jag är löjligt lycklig över mitt bonuskort, haha!

När vi kom hem sen så va det bara och börja laga mat. Pga. shoppingen kändes gröt som det bästa alternativet, så vi gjorde ett riktigt långkok och lagade rågmjölsgröt. Mums!

Nu ikväll har jag försökt ändra lite på min analys i examensarbetet då jag tydligen gjort nått steg för lite. Jag tror jag har fattat det rätt nu iaf. Får höra det på onsdag sen då om det är rätt eller fel :)

Sen blev det en prommis, vilket inte var så smart. Det hann bli lite halvmörkt innan vi kom hem och när var på hemväg ser vi en man på cykelvägen som ser lite halvskum ut och när vi kommer närmer märker vi att det ragglar runt en till man en bit längre bort. På nått sätt känns det dumt att vända så vi fortsätter men när vi passerar mannen som är längre bort och fortsätter gå så märker vi att han följer efter oss. Vi fortsätter bara gå och sen vänder Emmy sig om och då plötsligt bara vänder han. Såå sjukt weird! Jag är så glad att vi var två och jag kommer nu aldrig våga ta en prommis själv på kvällen på just den här sträckan igen. Just där de var så e de lite träd på ena sidan och en typ lagerbyggnad på andra sidan, så de e ju ett rätt avskilt ställe trots att stora vägen också går där brevid. Hoppas bara att inte nån ensam tjej råkar ut för de där freaken :/ Även fast inget hände så var jag ändå duktigt svag i benen resten av vägen hem. Såg i Birkatidningen att Citymarket säljer överfallslarm, så kanske man borde skaffa ett? Men sen igen sägs de ju att de låter som billarm och därför bryr sig ingen om de hör de.

Well well, ska ta en kopp te nu innan det blir sova. Ska upp tidigt imorn för en gångs skull :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar