onsdag 28 april 2010

MU:ens födelsedag!


Idag e de bästaste MU:ens birrfday, jeei! Ihi, jag e så häpí cat över presenten jag gav till henne, en väska som det står mumu på, mouahaha! Jag kommer leva på det länge,



vilket jag behöver för jag måste göra massor på min analys!! OMG! Är det okej att hata innehållsanalys eller?? Det är väldigt befogat, I promise! Jag hade tydligen råkat hoppa över några steg i analysprocessen. Mitt examensarbete är just nu som ett hus i Fuskbyggarna, fullt av allvarliga fel. Det som också håller mig uppe (förutom tillfredsställelsen över Muens väska och det faktum att hon fick en ny stekspade (HulkenMU bröt sönder den gamla förut nångång när hon laga mat) är ljudet av mitt tingeltangel, luv! Ett fynd från Kapp Ahl för 3,95 €.


Aargh, stör mej helt sjukt mycket på datumet!! De e fel och tiden e fel, så himla nörtti. . Nu e de iaf fixat typ ett år senare OCH NU HAR JAG INGA DATUM PÅ FOTOGRAFIERNA LÄNGRE. De e ju skitfult, suuck!

3 kommentarer:

  1. Vad fin Mu var på bilden! <3

    SvaraRadera
  2. Aa, jag tycker också de e en jädefinbild! <3 Tänker på typ Betty Page när jag ser den =)

    SvaraRadera
  3. Tackis! :) /Muen

    SvaraRadera