tisdag 13 april 2010

Ny vårjacka?

Jag är sjukt sugen på att shoppa en ny snygg vårjacka :) Har läst i flera tidningar och böcker om hur viktigt det är med snygga ytterplagg då det många gånger är det enda folk ser av en. OMG (jag vill inte tänka på vad folk ser av mig :S Jag ha ju haft min lillebrors gamla dunjacka i typ två år nu, men den e ju varm iaf ;)) Men nu skulle det vara dags för en fodrad tunn jacka!

E på Åland nu, far tillbaka till HKI ikväll :) Hoppas jag får en lika fräsch hytt ikväll som jag hade på vägen hit! Den hytten var superfräsch och bra planerad för att vara en B2P! Shoppade btw en jättesöt liten väska för ca 20 € i Taxfreen :) Jag älskar små söta väskor!! Fast de som känner mig vet ju att jag sällan använder små väskor. Jag har alltid så mycket saker att släpa på så jag har oftast en proppad megaväska på armen. Om jag någon gång har en liten väska så har jag oftast en kasse med mig också =)

Min nya väska


Mamma och jag har spenderat massor med tid på att kolla på reTv :) Har sett två avsnitt av "Det kungliga bröllopet" och ett program om den danska kungafamiljen. Ikväll ska vi se ett program om den norska kungafamiljen. De e jätteintressant att se hur de jobbar och lever :) Alla prinsessorna e så vackra också, speciellt Mette-Marit! Så de ska bli kul och se "Året med den norska kungafamiljen"

1 kommentar: