torsdag 1 april 2010

Påskpyssel

Lägger in ett pix på påskriset och påskgräset som ännu inte växt upp. Vet inte riktigt om någotdera hinner bli klart tills påsken e över men de va kul med pysslet iaf! =)


De här två kycklingarna e riktigt gamla. Syrran och jag fick dem när vi va små typ maybe en fyra-fem år gamla kan vi ha vart när vi fick dem. Även fast de e lite nötta så måste de ha en plats framme på påsken :) Den med sjal e Emmy´s och kycklingen i ägget e min. (lite dålig bild men orkade inte hålla på å doona me ljuset)


Idag va jag till frisören och fick håret färgat/slingat och klippt :) Det är riktigt skönt med en dels en lite ny frisyr (lite mer uppklippt) och fräsch färg (fortfarande blond, men fräschblond :)) Jag e jätteglad att jag fick en klipptid före kalasen så man inte ser min utväxt på alla foton sen, huuh! Passade på att köpa Lanzas silkserum också :) Frisören lägger alltid i det och mitt hår blir så mjukt då så nu ska jag försöka återskapa det hemma! Var in till Citytipset också och köpte nya numret av VR, varannan torsdag e tidnigsshoppardag :) Å sedan mötte jag upp pappa och Emmy på Sparhallen för påsk och kalasshopping. Efter shoppingen så for jag och lämnade en present (babydräkt) till en kompis som fått en liten pojke. Tyvärr e jag ännu lite krasslig så jag vågade inte krama eller ens titta på den söta bäbuun (han e supersöt, d vet jag ;)). Men nästa vecka ska jag åka dit och krama honom!!
Jag hann även "luncha" med E-K och Linda hemma hos E-K, myys! Sedan va vi på stan en sväng och sedan for jag på middag till mamma :) Värsta lyxen att bara åka mellan dukade bord :P

Iiik, idag har jag fått massor med beröm för mina nya Lindex-leggins, jeei! De e nice :) Men, dom e faktiskt superfina också! De e ett par svarta leggins med fuskläderlappar på knäna. Hoppas att fusklädret håller sen för tvätt å sånt :/

Nu ikväll har jag bakat och städat lite. Imorgon blir det lite kalas med familjen och farmor och farfar :D

Glad påsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar