torsdag 15 april 2010

Lite paus bara. .

Arghh, nu har jag slitigt med ex.arbete hela dagen och mina ögon kokar av värmen från dataskärmen och nu orkar jag inte mer idag :/ Jag har ett kasst teoretiskt perspektiv :( Så jag är tvungen att hitta på nått snabbt, ska infoga några artiklar om nått siistigt ämne tror jag. Imorgon till skolan och printta så de svischar om de!

E tillbaka i HKI i nu, kom igår morse :) Hade en fin hytt hit också! Efter att ha lekt med värmefläkten några gånger bestämde jag mig för att de nog sku va kokhett i hytten även om de betydde att det susade utav tusan, låg å höll i täcket hela natten så att de inte sku blåsa iväg (OBS! skämt! Jag sov hela natten och vaknade först 9:30 när man annonserade i högtalarna att vi va framme i HKI ;))

Jag va till skolan och käkade lunch med Anna idag och sen joinade Naemi också :) Efter lunchen blev det ännu mera ex.arbete. Tyvärr ha jag inte kommit nå jättemycke framåt trots att jag spenderat hela dagen på d :(

Nu ikväll har jag hunnit stryka lite kläder som tur! Har en hel tvättkorg ännu. Å nästa vecka blir de å boka massor me tvättid, de e så mycke vinterstuff som ska tvättas bort nu. Nee, nu ska jag nog kasta mj framför tv:n och titta på ett avsnitt O.C. och sen blir de sova *<:-)

Bra låt!Cheryl Cole e så duktigt :) Hon var gäst hos Skavlan förut och hon verkade va så himla mysig som person.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar