torsdag 1 juli 2010

Tillbaka igen

Så var jag tillbaka i HKI igen efter två dagars minisemster på Åland. Ååå, de e så fint där, värsta myys! Saknar naturen och allt de massor :( Men det är nog kul att vara tillbaka i HKI också :) Jag har bara sex och en halv vecka kvar här nu!! Gissar att tiden konmmer gå jättesnabbt. Ska snart införskaffa en massa flyttlådor från Clas Ohlson och börja packa :S Så då lär nog min lediga tid flyga iväg.

Mina två dagar på Åland spenderades på crosstrainern på Avancia, med glass hos Emmelie och salladsfika med E-K :D Väldigt nice!

Imorgon blir det jobb, morgonskift och efter det eventuellt lite crosstraining på gymmet. Helgen blir lugn då jag jobbar sex dagar i sträck nu så de gäller å se till att bara ta de lugnt.

Lägger in en bild på min nya fina kalender för året :) I like! Haha, för att pimpa upp de tråkiga sidorna lite har jag klistrat en katt vid varje födelsedag jag fyllt i :) Jag tycker det är otroligt kul att hålla på å skriva och klottra i kalendern :P

2 kommentarer:

  1. Yepp, alla mina saker är på väg till Åland och sen får vi se vad de blir till hösten. Jag har sökt till Vasa men ännu inte hört nått därifrån :/ Menmen bara å vänta å se. .

    Kram <3

    SvaraRadera