torsdag 29 juli 2010

Jobb, plock och sånt

Idag jobbar jag dag sex av sex, äntligen!! Såna marathonpass är verkligen jobbiga jag har inte gjort annat än jobbat och sen när jag kommit hem plockat och packat alla saker i lägenheten. Har totalt kaos i mitt rum nu då jag bara kastat in en massa hit. Borde nog försöka reda upp lite innan jag åker. . Imorgonbitti flyger jag till Åland, jeeee! Ska bli så kul att träffa alla igen :D

Igår sprang jag en stund på stan innan jobbet och letade en present åt lillebror. Haha, hoppas han blir nöjd nu :) Fyndade en scarf (till mig själv inte till brorsan) på Lindex sen och tog en ciabatta i solen på min favorit bänk.

Lite dåliga bilder (fotade med mobilen och det va så soligt att jag inte såg hur bilderna blev)

Mozzarella och skinkciabatta




Min nya leoscarf :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar