lördag 2 oktober 2010

Supeeahtired

Alltså jag fattar inga.. Jag sover å sover typ 10 timmar varje natt å e ända alltid megatrött :( Buuu. Men de ha vart sjukt mycket nu på senaste så jag antar att jag har mycket att vila för.. Har alltså vart såå mycket på jobbet på senaste, ibland känner jag bara hur jag så inte hänger med :( Har vart öskar över de, meen ska väl bli bättre hoppas jag.

Idag e jag ledig :) Ska ta det bara superlugnt, kanske diska lite, gå till butiken, ligga på sängen och läsa VR å äta godis och ikväll om det är bra väder gå en prommis. Imorgon e de sen jobb igen å fem dagar framåt. Har tre lediga dagar å sen en dag jobb å så en ledig. Har försökt byta bort den där ena dagen så jag sku få fem dagar ledigt och kunna åka hem till Åland, men det lyckas nog icke :( Så de blir väl Åland till nyår då om de sen går som jag vill..

Väntar btw på en lägenhet nu :) Jag har tackat ja till en stooor 54 kvm´s lägenhet på Tegelbruksgatan. Väldigt nära jobbet =) Den e kanske lite väl stor då där finns kök, hall, wc, vardagsrum och sovrum plus en liten sån kliva in i garderob :P Men, jag lär väl fylla upp den me allt mitt stuff, hihih. Iaf e de bra med alla garderober :D Såå sen (bara jag får den) e de bara å komma på visit!! Tyvärr va de värsta svettskabbfläckar i sovrummet så jag bad om tapetbyte. Hoppas de blir beviljat för annars måste sängen stå mitt i rummet :/ :P

2 kommentarer:

  1. Kul med lägenhet och en stor garderob. Men fan va trist om du inte kan komma hem :(

    /Mjau

    SvaraRadera
  2. Joo, jag veet :( Hoppas jag har fått lägenheten iaf. . Då kan jag ju vara där å städa på mina lediga dagar istället :( Så har jag nå sysselsättning..

    Kram

    SvaraRadera