tisdag 26 oktober 2010

Ledig tisdag

Idag har jag haft en ledig dag så då passade jag på att sova länge. Sen när jag ätit lunchfrukost promenerade jag iväg med min cykel till en cykelfixare. Jag fick punka på cykeln igår igen :( Jag hoppas att jag kan cykla fler än två gånger nu när jag får tillbaka den (efter att jag hämtat cykeln i onsdags hann jag cykla hem den och sen igår cykla halvvägs till jobb innan jag hade punka igen :( ). Blir ganska dyrt annars att hela tiden hålla på å fixa däcket :/ Så imornbitti måste jag gå på jobb å de tar ju lite längre än att cykla så det blir lite tidigare uppstigning. Men som tur så får jag hämta cykeln imorgon efter jobbet =)

Jag har också skrivit lite på mitt examensarbete idag, jee, känner mej lite duktig. Jag ska försöka jobba med de nu så mycket jag orkar (tyvärr orkar jag inte så mycket, men lite i taget bara) så kanske jag har det nästan klart sen när jag ska åka hem.

Åå, jag längtar fortfarande hem helt jättemassor. Önskar att de skulle gå över lite grann i alla fall :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar