måndag 18 oktober 2010

Oflytochflyt

Hmmkeey, jag började min måndag med punktering, argh >:( Hatar att folk måste kasta ölflaskor på marken som jag sen cyklar över i misstag då de e så mörkt!! Jag blev tvungen att släpa cykeln och småjogga för att hinna i tid till jobbet.. Men nu e cykeln inlämnad på lagning så jag får den på onsdag =)

Efter att jag dumpat cykeln hos cykelfixaren så gick jag till stan och letade upp en frisörsalong och frågade efter en färg-, sling- och klipptid och hade turen att få tid direkt. Så nu e jag nyfriserad =D Blev en lite kallare blond nyans, I like!



(Man får blunda för att jag ser lite trött ut :(, kolla på lampan i bakgrunden istället :) )

Jag gick via Aleksi idag innan jag for hem och där fyndade jag ett par skor :D Bild på dem kommer en annan dag. Men fina är dom! Drömmer om att ha råd att köpa ett par äkta Uggs också nu till vintern. Men de kostar typ 200 € så jag ska drömma lite till tror jag..

2 kommentarer: