fredag 22 oktober 2010

Mitt livs värsta natt so far

Alltså, OMG! Igårkväll åt vi ju pizza till middag, jag orkade bara äta trefjärdedelar för sen kände jag mig så himla stuffed och konstig. Mådde lite halv illa hela kvällen, så drack massa vichyvatten för å hjälpa upp de. Gick och sova vid tio-tiden och vaknar 00:04 för och mår så skit. Rusar till toaletten och så e de igång, magsjuka/matförgiftning eller what eveaah. Jag har pjukat och suttit på toa hela natten typ, så fort jag har vart uppe har jag pjukat. Nu e jag helt slut (ha sovit ingenting typ) och har ont i ryggen. Ha precis vågat mej på att börja äta lite päronyoughurt så jag hoppas det är över nu..

2 kommentarer:

  1. Beuhu Lynnsi! :( Hemskt! Hoppas du mår betre <3 Puss Pamzi

    SvaraRadera
  2. Jaa-a, det var verkligen så hemskt :( Typ bara ville gråta och trodde jag skulle kvävas flera gånger :S Men jag är bättre nu, tack och lov!

    Puss <3

    SvaraRadera