måndag 11 oktober 2010

Såld och ägd

Hmmm, var ska jag börja. Jag har just kommit ur duschen, har vart och body movat på gymmet :) Mouahaha, guess what! På gymmet under passet kikade jag i spegeln och såg en skitsnygg arm!! MIN ARM, mouahhaha!! Vilken lycka alltså. (En lite mindre viktig detalj är att den armen inte orkar göra manliga armhävningar ännu.. hmpf)

Jag har gått och blivit "lurad" iiiigen.. Jag ha nu bundit upp mej att käka nå vitaminer i ett halvår. OMG.. De ringde nån kille i lördags när jag och Björkis lagade mat och han lyckades övertyga mej (efter hundra år nog, jag försökte vara en hårding). Hans argument, vilka fällde mej och fick mej att go for it, var 1) de är finsktillverkade och distribueras från Åland!!, 2) Satu ... (ex. miss Finland) frontar dem (och förhoppningsvis äter dem :P), 3) jag fick pröva ett halvår och betala samma per månad som om jag skulle prova ett år ("det skulle man eg. inte få, höhö) Hahah, oo, vilken töönt jag är!

BTW, Muen, du måste posta hit mina vitaminer sen asap när de kommer till Hby :) Jag måste ju börja käka dem så fort som möjligt då killen skulle återkomma om ett halvår för att höra hur jag mår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar