torsdag 21 oktober 2010

Min lediga torsdag

Idag har jag gjort typ ingenting, precis vad som behövdes just nu :) Sov länge, spa:ade lite, for ner till stan och hängde i butiker, ätit pizza och kollat på ANTM season 3 och packat. Jee, right packat, imorgon efter jobbet åker jag till m&m för helgen, myys! Ska bli så skönt :D

Jag köpte ett par jättefina supertajta byxor på H&M idag (plus en massa annat, hyschh) men de va på gränsen till för korta i benen så jag ska ta dem med till mormor och hoppas på experttips för hur jag ska lösa det =) Har redan sprättat upp sömmarna nertill, men jag tror man borde zigzacca om de går (de e ganska tajta nertill i benen :S) Ha köpt ett jättemjukt grått garn också, så nu ska jag börja sticka en megastor halsduk åt mej :D En sån som går tjugo varv runt och e varm och mysig =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar