måndag 15 november 2010

26h med Snurb

Jag spenderade ju 26h timmar med Snurbben i Tammerfors nu i lördags, här kommer lite bilder :)

Snurb på "Kontoret"

Jag försöker dricka min Extra Dry Crowmoor med ögonen, gif.

Mysig ställe med tegelväggar och gamla kontorsmaskiner att leka med

Snurbie och Girl toy

SnyggSnurb och nattmat på Hesburger

Jag tittar överallt förutom in i kameran

Sweet Linus



Iiik, jag klappar kiiddeee

Kiidddeee försöker gömma sig för att slippa undan alla kramar

Frukost: toast

och te

Utkikstorn

och café




ModellSnurb


Utsikt











Glad nödutgångsgubbe med håret på ända

Godaste munkarna plus glögg


Förbjudet att slicka bort sockret från mungipan förräns munken är uppäten, Snurbbis visar hur de ska se ut :D

Julfint i T:fors

5 kommentarer:

  1. Jee, just bra bildstory! :) Va hette ditt hårsprej förresten? Tänkte jag skulle satsa på det härnäst!
    -Su

    SvaraRadera
  2. Jeee, tackis ännu en gång för att jag fick komma och hänga :D

    Sprayet är:
    Björn Axén
    style
    styling powder,
    mattifying & volume. Kicks 14,70 €
    Superbäst spray alltså!! Luv it! Tvättar håret bara en gång per vecka numera =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ingenting, roligt att du kom :)
    Hurra, tack för tipset, jag skall definitivt köpa det!! Lat hårtvättare som jag är.

    Kram, Su

    SvaraRadera
  4. P.S. Varför finns det en invalidbild när man skall skriva in säkerhetskoden när man kommenterar? Liite mysko :D

    SvaraRadera
  5. Hahaha, jag tror det är för att om man inte fattar koden så kan man klicka på invlidbilden å typ få hjälp. Klicka och testa :P Kanske du får den uppläst för dig ;)

    Joooe, Lo says KÖP!! Det där sprayet har sparat många duschar åt mitt hår! <3

    Kram

    SvaraRadera