måndag 1 november 2010

Dagens nördigaste

OMG! Liiite pinsamt.. När jag jobbar så har jag alltid nån gammal ful, missfärgad bh på mig (orka satsa pengar på nya underkläder för jobbet och jag har ju bara bh för känslans skull liksom). Så idag hade jag en typ 10 år gammal gråaktig (en gång i tiden vit) balconettebh med löstagbara band. Pga. ålder hålls inte banden i bh:n alla gånger men jag ha inte tänkt på de nått mer faktiskt förrän idag då en på jobbet frågar, vad e de som hänger ur halshålet på din arbetsskjorta? Jag helt oberörd vaddå? Hon bara nämen de e ju ditt bhband, jag bara omg huur länge ha jag sprungit runt på avdelningen med ett bhband hängandes runt halsen..

(Bh:n hamnade ut för hållfasthetstestet när jag kom hem och failade så den e borta nu..)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar