måndag 8 november 2010

Tillbaka

Nu är jag tillbaka från min myshelg hos m&m.. Den va som förväntat helt ljuvlig och jag va saedis när jag måste åka. Jag har ätit en massa goda saker, badat vedeldad bastu, prommat, bara suttit och tittat på fina brinnande levande ljus, stickat på min halsduk, läst Allas, sett på tv och film. Ååå, jag önskar jag kunde ha myyslånghelg nångång!


De va supeeahleeskigt då jag tog bussen upp (jag satt med utsikt över sidobagageluckan) de klev av en tjej i Nykarleby och hon sa inte åt busschauffören att hon sku ta sin väska ur bagageutrymmet utan hon bara gick av och gick till bagageluckan och öppnade den å precis när hon har handen i handtaget och ha halvt öppnat luckan så börjar bussen typ rulla för att köra iväg.. Jag ska precis skrika STOPP STANNA när busschaffisen själv märkte och stannade så allt gick bra, men fyy va äckligt om hon sku ha fastna med handen :/ Jag brukar alltid informera bussisen om att jag ska ta min väska ur bagageutrymmet just av den här orsaken att jag inte vill bli av me min hand. Chaffisen kan ju omöjligt veta vem som har en väska i bagageutrymmet å vem som inte har de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar