onsdag 31 mars 2010

@ Åland

Nu har jag vart hemma på Åland nästan ett dygn :) Haha, myys! Kom med färjan till Långnäs igår natt, som tur va Emmy och Vickan också med så jag hade ressällskap, jeei! Tågresan tog iaf en evighet och båtresan kändes också lång, de kändes verkligen som man aldrig sku komma fram :/ Vi fördrev tiden genom att äta i restaurangen (lyxstuderanden), gå runt i taxfreen och fika i cafeterian. Haha, äta gör verkligen resan!

Emmy (i sin fina kavaj!) i restaurangen :)


Vickan och jag


Hamburgartallriken, tyvärr va jag så hungrig så jag började äta innan jag kom på att jag skulle föreviga den :P


Vickan och Emmy läser Ålandstidningen i cafeterian


Idag ha Emmy och jag skenat på stan och shoppat loss och jag bokade en klipp & färgtid. Nu ska jag bli lite partyfin ;D Köpte en ny Singstar skiva "Svenska Hits Schlager", jeei! Åå, de ska bli så roligt att sjunga loss me gänget på lördag!! Sen fyndade jag lite acessoarer, strumpor, bälte och sånt på KappAhl. Haha, när jag köpte Singstar skivan på Filmhallen så råkade de även ha Rambo-filmerna så nu e jag lycklig ägare till de två första. Såg den första nu ikväll med mamma, Emmy och John. Gillar inte våldet men älskar Sly! Jag började gråta i slutet sen, oo de va såå touching! Imorgon ska jag se tvåan :)

Nu blir det nog sova så jag orkar börja baka imorgon ;) Night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar