tisdag 14 januari 2014

Första skoldagen 2014

Wohoou, (eller nått) första skoldagen för i år, som tur var en halvdag! Jag e typ redan helt färdig.. Mest för att det är massor som ska betas av den här veckan som typ föreläsningar, presentation av grupparbete, praktiska medteklabbar, basgruppsredovisning, projektplan + handledning och en monstertenta på lördag. Phiuu.. 

De e dessutom verkligen så trist att vara krasslig, jag e i ett sånt mellanläge -> jag e inte jätteförkyld, men tillräckligt för att känna av det så jag blir ynklig.

Har iaf vart jätteduktig med att laga mat sen jag kom hit så min lilla minibar e helt proppfull med nyttig mat. Igår blev de lax i ugn med rotsaker och idag spenatsoppa med kokt ägg (och karelska piroger, dom ha jag ju förståss importerat från ön). Dock blir ju min soppa aldrig lika god som sis.. Hmm, Muis vad är din hemlighet!?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar