fredag 24 januari 2014

På tur

Nu e jag äntligen påväg mot Heskin :D Det finns några saker som ger mej fjärilar i magen och det är flygplatsterminaler, HKI, kryssningsfärjor (och såklart söta killar) Idag kommer jag kunna kruxa av tre iaf. Haha, måste bara nämna det här eftersom jag för första gången typ, sitter brevid en ung söt kille på flyget. Dör en smula! 

Åker med Norwegian, och det är så coolt, för det finns wifi ombord :D Älska nutiden alltså! 

De ska bli så kul att träffa mina fina och hinna umgås en helg. Jag har i princip lämnat allt skolstuff i Uppsala. Nu tar jag ledigt!! :D 


Åt en sallad på Arlanda som va väldigt mycket sallad.. 

Men den här natural bar va helt crazygod, NAM!

2 kommentarer:

  1. Yee ha så kul!! :)

    SvaraRadera
  2. Tackis! <3 Har kämpat för att kunna svara på kommentaren men har inte fått det att funka, men nu verkar det gå via mobilen :)

    SvaraRadera