onsdag 15 januari 2014

Min stund

Har ju bara vart här i två dagar nu, men e redan helt inne i all stress. Vilket ju inte alls är bra och speciellt inte nu när jag är sjuk. Så jag försöker vara supernoga med att stänga igen böckerna, släppa stressen och ha en kort metime varje kväll innan jag ska sova. Kör lite stretch, dricker min proteinshake och kollar igenom mina favoritbloggar efter nya uppdateringar. Ikväll testade jag värma mjölken lite lätt i micron innan jag blandade i prottepulvret och det blev gott :)) (Känns inte bra att häva i sig två deciliter kall mjölk precis innan man ska sova) Så lite ljummen mjölk blir nog en ny favorit till kvällen, (varm mjölk e ju dessutom bra när man ska sova).

I min mysfilt, med shake och padda. Bästa avslutningen på dagen! 
(Tihi, läser just om nyttig glass! Önskar jag hade en frys så skulle jag testa)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar