lördag 18 januari 2014

Sista tentan e skriven!!

Wooew, vem hade trott den dagen skulle komma :P Men känner jag mig själv rätt kommer detta inte vara min sista tenta, hehe, å nu syftar jag inte på omtenta., Jag lär säkert hitta mer att studera i framtiden! 

Men iaf sjukt trött men så glad att det är över! Jag har faktiskt lagt ner grymt mycket tid på att läsa till tentan å sen kom det på individuella delen som jag läst minst på! Hur surt e inte det. Men håller tummar & tår att jag ska klara den!! Och i värsta fall bara få en komplettering.,  Sen i gruppdelen hade jag turen att få vara med i ett grymt team så vi rockade hårt!! 

Efter tentan drabbades jag helt av stressapati, så kände efter vad jag allra helst ville göra och det blev teinifilm & godis :)) Men åt såklart middag först å tänkte jag skulle äta massor med mat så jag inte skulle orka med så mycket godis! fNizZ, vem försöker jag lura :P Jag e redan på andra påsen.. NAM!




Men helt bra film med pointer :) E ett fan av Miley också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar