torsdag 2 januari 2014

Mitt 2013 <3

Wow, en dag av 2014 har redan passerat. Verkar gå fort :P 
Har läst så många fina blogginlägg över 2013 att jag kände att jag också vill skriva ett :)) Det har ju hänt så mycket, men jag tänkte att jag tar upp det som spontant kommer upp nu!

Januari
- tömde lägenheten på Klintis och adoptera ut och plockade sönder möbler (det var tufft, Klintis betydde mycket för mig och det kändes hårt att lämna men peppade med att de kommer bli bra ändå (och jag hade ju inte råd att ha två hyror))
- skrev två omtentor och fixade en och failade en
- köpte protteshake och pulver, och började shakea, whiuu

Februari
- massor med spännande praktik på Niva och Neo
- tränade och läste böcker


Mars
- fest med klassen
- startade upp examensarbetet seriöst

April
- firade födelsedag i Linköping med sushi, glass, strössel och gym
- slet med examensarbetet
- firade påsk hemma på Åland

Maj
- var till Heskin och såg på hockey med Jussi, Jossan och Snurb, helt crazy roligt. Bastun på hotellrummet va ju det bästa eveeah!
- på kryde till Heskin med klassen och fick träffa Snurb igen :D
- examensarbetsinlämning


Juni
- presenterade examensarbetet
- firade "nästan examen" med klassen
- lämnade Linköping
- sommarjobbet på Rolfen började
- Midsommar ombord
- första sova i tältfestivalen för mig, Bråvalla (haha, fick också smeknamnet Bråvalla av danskillen ombord, eftersom jag var utan röst hela jobbveckan efter, endel trodde även att jag lät hes hela tiden och blev chockade när min röst kom tillbaka)


Juli
- jobbade, vilade, tränade, festade

Augusti
- skrev omtenta och hängde i Linköping
- åkte på examensresa med sis till Turkiet


September
- åkte till J-stad och hälsade på m&m
- fick reda på att jag fått en plats på anestesiutbildningen i Uppsala :D
- flyttade till Uppsala
- fick reda på att jag fixat omtentan, whiuu --> Iva-sjukskötare


Oktober
- lyckades hitta ett eget boende
- första praktiken, iik
- köpte cykel :D 

November
- lyckades med min första tub
- avslutade praktiken med gott betyg
- tentaläste
- försökte njuta av allt trots stress


December
- monstertenta i Uppsala på sex timmar
- "jullov"
- julmys med vänner och familj
- fick resultatet på tentan och studieuppgiften under praktiken -> GODKÄND :D
- firade in det nya året :))


Bilderna jag printscreenat från min instagram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar