söndag 12 januari 2014

I Uppsala och dags för ny termin

Är tillbaka i Uppsala nu. Känns himla konstigt att jullovet redan är över. Pappa skjutsade som tur hit mig så jag kunde ta ordentligt med stuff med mig på en gång. Men har typ suttit på sängkanten nu sen jag kom hit nu för en och en halvtimme sen. Som att nån bara släppt ner mig här.. Har liksom ingen lust att börja packa upp än, gäsp.. Konstigt att det alltid känns likadant när man lämnat efter ett längre lov, att jag bara vill tillbaka och liten känsla av att man är ledsen typ. Men kanske också kan bero på att jag sovit nå tre timmar inatt :/ Plus en förkylning som hänger över mig.. Äsch, är nog lika bra att ta en nap och sen försöka ta tag i allt. Annars kommer jag nog bara fortsätta sitta här och vara nedsläppt.,

Så tacksam över att jag inte behövde bära allt de där själv..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar