tisdag 7 januari 2014

Tipstips

Alltså, måste bara tipsa om Braun Silk epil 7 :)) Jag har ett längre tag funderat på att köpa en shaver/epilator eftersom det är så dyrt att vaxa sig (och krångligt när man måste boka tid och så) Sen gnällde jag till en kompis att jag är som en hårig stenålderselefant numera och hon sa att hon hade en epilator och att de var bra. Jag bara whaaat! Å så var saken klar!! Jag bestämde mig för att skaffa en själv :) Att de blev silk epil beror på att jag hört så mycket reklam och även pratat med en expedit om den (och sen var den snyggast ;))
Och jag är alltså jättenöjd :)) 
Helt ärligt så tog det skitont att epilera benen första gången (hade ju så långt hår också eftersom jag haft hyvelstopp typ hela hösten) men oj va lent det blev och andra gången gjorde det inte så fasligt ont heller :) Den går ju att använda lite överallt (och man kan byta bett eller vad de nu heter) så den är rätt mångsidig också (alltså om man fixa bikinilinje och armhålor osv) Se så fin den är :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar