torsdag 8 juli 2010

En dag på stranden

Idag har jag verkligen haft en supermyys LEDIG dag på beachen med brudarna :) Så himla nice!! Sol, sand, vatten, vind, whiuu! Vi var till Solstranden i Nordsjö, jättefint ställe. Lite molnigt var de emellanåt men det behövdes har ändå bränt mig trots solkräm. Sen blev det plötsligt världens åskväder en bit bort, men vi slapp regnet :) Tyvärr tog mitt torrschampoo slut idag, wtf liksom varför tar allting slut samtidigt?? Har en massa såna grejjer jag borde köpa :/ Men jag tog potatismjöl istället (i alla tidningar står de ju jämt att man ska använda babytalk (puder inte bebisspråk) om torrschampoot e slut, men vem har babytalk hemma om man inte har en baby!?!) så jag hoppas att jag inte får nå djur i håret nu :S Nån som läst myten om hon som hade en fralla i håruppsättningen? Iaf beachdagen avslutades med middag på Hesburger och sen film ("She´s out of my league")







Modernt Baywatch tower ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar