måndag 26 juli 2010

Måndag på riktigt

Haha, alltid när jag jobbar har jag måndag oberoende av vad det är för dag egentligen. Så hela helgen jag jobbat har varit måndag, lite pinsamt ibland om nån frågar vad det är för dag och jag är alltid Mån, eller jag menar Lördag.

Pappa kom i fredags och hämtade hem ett lass av mina grejjer. Känns sjukt skönt att ha fått bort lite stuff, men har faktiskt en hel del kvar ännu :S Ska försöka orka ta bort lite kärl och kökssaker idag. Har ju mindre än 20 dagar kvar här i HKI så jag behöver nog inte så mycket..

Nu är jag mitt i min långa arbetsvecka, tre pass gjorda och tre pass kvar. Sen väntar tre dagar ledigt och fest samt frisörbesök =) Ringde och bokade en flerfärgs- och klipptid idag, iik! Blev så sjukt glad när jag fick tid till fredag, bara så där. Värsta lyckoruset, ska bli så nice att få håret fixat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar