torsdag 22 juli 2010

En riktigt trött tjej

Huu, idag är jag världens tröttaste :( Jag gick och sova rätt sent igår och fick sova knappt en halvtimme innan jag vaknar av att hjärtat rusade på. Kan va att jag har nån infektion i kroppen, hjärtat brukar spela lite extra då. Det slog så fort att jag knappt hann räkna pulsen. Mådde lite illa till på de sen, men de e ju inte så konstigt med tanke på hur de slog. Kunde knappt stiga upp å gå på toa, då jag var så matt. Petade iaf i mej en aspirin och somnade efter nån timma. Men tadaa vaknade tre-fyra timmar senare och här sitter jag nu. . Något matt och trött :( Men jag orkar inte ligga i sängen och vrida mig heller. Har redan bokat en tvättid tills i eftermiddag och ska fylla mina sista flyttlådor nu å sen blir de kanske köpa lite flera lådor så jag har nått å sätta resten av stuffet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar