söndag 4 juli 2010

Vill ha mina två lediga dagar nu!!

Är i mitten av min jobbräcka nu, tre dagar kvar så blir jag två dagar ledig!! Längtar! Om jag orkar ska jag åka till nån badstrand och sola då :D Har inte vart till nån strand här i HKI och badat/solat ännu :( Har kvällskift imorgon och idag slutade jag klockan två så nu känns de iaf som man har liite ledigt. Solade en stund på gården idag och lyssnade på musik med aipisen, men jag bara somnade hela tiden sov en halvtimme på rygg och en halvtimme mage, haha, lite imp över att jag har en inre solklocka som väcker míg så jag vänder :P Passade på att nöta lite på mitt gymkort ikväll och var på crossen. Jag vet inte hur pålitliga pulsmätaren är på såna apparater men idag larmade den två gånger för att min hjärtrytm va för hög, huuj scary :/ De ha hänt nån gång tidigare också så man blir ju att fundera lite. .
Efter gymmet blev de bastu så nu är jag lagom seg, ska lägga mig framför tv:n och se de två sista avsnitten i säsong 1 av O.C. Älskar O.C. det e lätt bästa serien eveeah!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar